Söndag

Idag väckte Ellen mig med ett sms, hon undrade om jag skulle följa till kyrkan. Jag har 3 gånger kvar nu innan jag får fara till Turkiet så jag måste vara i kyrkan. Tog tillfället och for med hon dit. Nu har jag precis ätit och ska upp till stallet.

Gårdagens ridpass:

Red först ute i paddocken men det var så spårigt så valde att gå ner på en äng som är helt orörd. Det var jättebra underlag så galopptränade ganska mkt där. Shanne har nog träningsverk idag så jag ska bara rida lite lösgörande med hon.
Det hann bli mörkt innan jag skulle rida Starlet så valde att rida i ridhuset. Travade fram på fyrkantspåret och försökte få hon avslappnad. Sen gjorde jag en ganska bra övning, men den berättar jag mer om i ett annat inlägg. Hon lyssnade ganska bra så då skrittade jag av hon och släppte ut hon. Idag blir det samma övning så hon lär sig reagera för skänkeln lite snabbare.

Kanske får med mig Emma som kan fota lite nya bilder till bloggen? Är ganska bildlös nu som ni märker!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad är det som händer i kyrkan?

2012-01-09 @ 14:52:45
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0