10 juli

Ursäkta för bad update. Har haft fullt upp hela helgen så har inte prioriterat datorn speciellt mkt. I fredags for jag till Piteå för att heja fram Hilda till sin första nolla i 120 med Santano, och det gick hela vägen! I lördags så for jag till stugan och sov där till på söndagen. På kvällen så for jag till Lillstrand och badade med några, årets första dopp! Igår tog jag moppen upp till Lydia, sen vidare till Nian där vi var ett bra tag innan vi gick ner till stallet. Fölis och Q kom galopperandes till oss så vi blev ju tvugna att klicka några bilder. Sen for vi hem till Lydia igen och där blev det väldigt snabbt bestämt att vi skulle till Luleå, så sagt och gjort. Hem för att byta kläder och hämta pengar och upp till Lydia återigen. Där hämtade Emil och Therese oss. Vi hann knappt fram så sprang jag och Lydia in på Hööks en snabbis. Vi for och åt och sen till bion där vi såg film! Eftersom jag hade drällt kläder och saker över halva Älvsbyn fick vi köra runt och hämta allt innan Lydia kunde skjutsa hem mig.
 
Otroligt rörigt och man fattar ingeting, men om jag ska ta det kortfattat så var det en riktigt bra kväll med mkt skratt!!
 
Ikväll ska jag hoppträna, för Emma!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin Bild! :D

2012-07-23 @ 13:28:48
URL: http://juliasmagazine.blogg.se
Postat av: Julia

Fin Bild! :)

2012-07-23 @ 13:32:41
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0