Tisdag

Det ekar rätt tomt här känner jag så nu ska det bli en förändring på den fronten. Jag börjar med att höra om någon kan fixa en ny header tills jag och Ellen har hunnit prata ihop oss om den hon skulle hjälpa mig med? Sen tänkte jag berätta att jag dammar iväg till Umeå imorgon. Min broder ska spela lite fotboll så vi stannar där veckan ut. Har även hunnit vara upp till Nalle och ridit igenom han. Det behövdes med tanke på att han ska stå tills jag kommer hem från Umeå! Nu ska jag fixa naglarna så jag har inte tid att sitta här hela kvällen!
 
 
 
Första bilden är från den första tävlingen i hela mitt liv! En LD på Banjo. Dom två andra är året efter. På den sista bilden är det min och Banjos tredje tävling på två år och vi debuterar LA med 4 fel!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Åh tack så mycket! :)

2012-07-24 @ 23:06:29
URL: http://juliasmagazine.blogg.se
Postat av: Kajsa

Gryymt fina! :)

2012-09-06 @ 21:59:35
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0