A reason

Uppdateringen har varit på minussidan hela veckan. Jag har så mkt nu både i skolan, med hästen och sen började moppekursen igår. Därför hinner jag sällan blogga utan det blir nån enstaka gång på morgonen.

Egentligen har jag sovmorgon nu men valde att vakna som vanligt och plugga lite ist. Känns som om jag behöver det!

Drar ridpasset igår lite snabbt för er som är intresserade av det :)
När jag red fram så stod jag upp i lätt sits för att bara få hon varv, på långa tyglar hela tiden. Sen satte jag mig ner men behöll det där friska tempot hon får av att jag står upp. Hon var mera framme för både skänkeln och vågade ta tag i bettet lite mer :) det kändes super hela ridpasset så jag hoppas det håller i sig idag med då jag ska småhoppa hon lite.

Imorgon rider jag och Hilda ut men inte med Shanne. Oppsss... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0