Min häst är bäst!

Igår jobbade jag till 4, då hämtade mamma mig och skjutsade mig till moppekursen. Sen blev det stallet. Jag tänkte först låta hon vila men kom på att jag inte hinner rida idag så jag tänkte småhoppa lite. Byggde upp 3 räcken. 2 studshinder, ett galoppsprång och ett räcke igen. De gick inge vidare från början så jag valde bara att hoppa en vanlig kombination på endast 6 meter. På låg höjd var de lagomt tajt men sen höjde vi upp de till en meter och då blev de jobbigt för Shanne. Sen längde jag ut den till 6,50 så den var liiite tajt.. Hoppade några språng och höjde upp det till 1.20. Jag vill inte mesa runt längre på 80 90 så jag tänkte att Msv är inte speciellt högt. Det var det inte heller och Shanne hoppade super!! Höll på att flyga av 2 gånger för att hon hoppade så jäkla mkt!! Älskade häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0