Halleluja!

For in till luleå för att skriva moppeteorin imorse. Klarade den galant så nu kollar jag på moppar / epor för fullt.. Var till vidsel igår. Gick super och jag tror dom flesta är rätt så spända! Ska bli superkul och välbehövligt med en vecka runt massa goa personer. Känner att mina inlägg innehåller tråkiga och konstiga saker så nu skiter jag i det här! Jag besvarar frågorna från frågestunden då jag kommer hem från turkiet! Men det behövs några fler för att jag ens ska lägga ner tid på de, så passa på!!

Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Vill NI/DU få er blogg länkad inför flera hundra läsare? Var då med och delta i "Veckans Retard" på RR! Ni får dela med er av en klantig Retard-historia inom hästväg! Vi är en växande hästblogg som bara tar mer & mer plats! För mer information, gå hit!-



http://retardriders.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-veckans-retard.html#comment

2012-05-10 @ 22:26:50
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0