Sista dagen

Sista dagen vi är här. Sista gemensamma träffen med alla underbara människor. Sista dagen. Tiden har gätt så sjukt fort sen vi var på första konfamötet. De känns sjukt jobbigt att man kommer tappa nyfunna vänner. Hoppas verkligen att vi inte tappar kontakten och att vi fortfarande kommer umgås. Det har varit en riktigt rolig vecka med många skratt, men även tårar och jobbiga kvällar. Allt har inte varit en dans på rosor. Att försöka hålla ihop en grupp med 20 undomar utomlands är svårt. Så cred till oss som har skött oss så bra ;) vet inte vad jag ska skriva mer än att de har varit en av dom bästa veckorna i hela mitt liv och att alla människor som jag har umgåtts med har varit underbara, puss på er! Nu ligger jag och Ellen vid stranden och sen ska vi till vattenlandet. Kommer bli sjukt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0