looking for a way to get up from bed

Jag som lovade mig själv att bli bättre på att blogga, tur man klarar av att hålla sina egna löften också! Vaknade i alla fall runt sju och for direkt upp till stallet då vi skulle släppa ut alla hästar. Gick på cirka en timme. Därför har jag haft tid att ligga i sängen och kolla film efter film efter film. Igår betade jag av The last song, American Pie: Beta-house, början på tranformers 1 och Jag saknar dig. Kollade klart tranformers 1 och 2 samt Brave efter stallet idag. Ja, ni fattar, jag har inget liv då jag rabblar upp alla filmer jag har kollat på.
 
Ikväll ska jag hoppa för Robban. Det har inte gått så jäkla bra senaste träningarna då jag kräver för mycket av mig själv. Ska försöka släppa kontrollen och låta hon springa om hon vill det. Det är sjukt svårt om man är i ett kontrollbehov som jag är. Nä, nu ska jag sluta babbla och låna ut datorn till min syster, vi hörs antar jag!
 
Fina Santano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0