4

Råkade bli lite dåligt med uppdate helt plötsligt. Idag har jag fullt upp så ska börja snart med sysslorna. Jag ska först upp till stallet, mocka och fylla mat, sen ska jag och jobba till halv sex/sex, hem och snabb fixa mig, vidare till en kompis och sen till tresco där vi ska umgås och äta. Förmodligen drar vi hem till nån och pratar om allt mellan himmel och jord senare. Det kommer nog bli en väldigt bra dag då jag får spendera dom med mina bästa! Emma ska få rida Shanne idag då hon tydligen gör det för sällan, så idag blir jag av med hästen. Jag ska nog även kolla på dom första ekipagen på klubbtävlingen. Nää, nu babblar jag på om allt som inte hör ihop, så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0