Fullt upp, redan

Känner att jag har fullt upp redan nu och då har det bara gått en dag än så länge.. Fick veta att vi har lite redovisningar och sånt om en vecka, lovley! Idag ska iaf 2 hästar ridas, hinner jag med en till så gör jag det bra, och det är dagens mål ;) Ska faktiskt rida Diesel idag då Lydia är sjuk och hästarna måste komma igång innan tävlingarna, Shanne ska få ett dressyrpass och Henke ska kanske få ridas han med. Som ni kanske har märkt så har jag slutat rida han för ett tag sen, men ska rida han igen i nån vecka nu. Vi får se helt enkelt. Jag kanske ska pallra mig till stallet och börja göra någon nytta!!
 
Just det, valde även gymnasium och linje idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0