3 juni 2013

Som ni kanske har förstått så har jag inte haft tid eller ork att sätta mig och skriva om Jokkmokks tävlingen. Jag kan hälsa att den gick över förväntan och jag är nöjd! Felfri och första utanför placering i första klassen, trea i andra klassen och i den sista så rev vi sista hindret i omhoppningen för att jag satte in ett extra galoppsprång och pillade för mycket i munnen. Det är sånt som händer.
 
Eftersom att jag inte börjar förens klockan 10 så passar jag på att slänga in ett inlägg här. Jag och mamma åker in till stan efter skolan, jag har än inte fått tag i några examensskor. Kanske bäst att göra något åt det hehe.. Vi släppte även hästarna på grönbete igår! Shanne går i en separat hage nu första dagarna medans Fagge och Dixi går i en annan. Det första Dixi gör är att fara genom tråden in till Shanne och där skulle hon minsann stanna. Tur dom inte gjorde så mycket iaf. Nu måste jag verkligen gå och göra mig iordning, annars blir det här så himla långt!
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0