Jävla skit

Det går så sjukt dåligt för mig och Shanne just nu.. Hon har inte haft en enda tappsko eller nå sår på snart tre år. Under två veckor har hon fått ett sår i mungipan så jag kan bara rida med hackamore, massor med sår på benen som ömmar och idag for en sko. Blir så jävla less på det. Har inte kunnat rida ordentligt på två veckor snart! Tur vi tar hem hästarna imorgon så kanske det ordnar upp sig.
 
På tal om något annat så behövde Hilda hjälp med hästarna idag. Runt 10 åkte jag och Emma upp till Nystrand där våra ponnyer står, märkte att något inte stämde med Shanne och det visade sig att hon hade en sko borta som sagt.. Så det var bara att åka till stall #2 där två andra pållar väntade. Mockade och fixade allting innan jag red. Båda hästarna var så sjukt fina och välridna, är så glad över att få ansvar över så fina hästar! Jag vet att det är få som får göra det med dom här två, därför blir det lite extra kul! Nu ska jag inte sitta här och dryga, jag har fullt upp med att visa att jag lever för mina kompisar. Men vi hörs någon annan dag!
 
 
Jessica Köhler har fotat båda bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0