Några saker ni inte visste

* Jag är en medelmåtta så det bara sjunger om det. Jag ligger alltid mitt emellan i allt. Har halvbra betyg i skolan, rider på en mellanhög nivå och är inte superbra på någon sport. Däremot så kan jag det mesta, medelbra.
 
*Jag kan inte laga mat. Eller göra någonting annat som har med ett hushåll att göra. Städa, laga mat, baka, inreda. Det om något finns verkligen inte i min hobbybubbla. Även om jag gillar att ha fint runt mig så är jag en slarver.
 
*Jag är sällan nervös. Jag blir sällan nervös när jag själv ska göra någonting, som tp till exempel. Däremot om mina kompisar eller någon annan ska tävla eller så, då kan jag nästan dö av nervositet.
 
*Jag fick slut på ideer... Men hade massvis när jag satt i bilen tidigare.
 
Sen att jag har söta vänner är en annan sak ;)

Kommentarer
Postat av: Amalia

sjukt fin blogg!!

2013-03-25 @ 08:10:18
URL: http://www.awahlstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0