Rubriker suger

Hatar allt som har med rubriker att göra, eftersom jag har så sjukt dålig fantasi..
 
Direkt efter att mamma hade slutat åkte vi upp till Nian. Hittade lite saker som jag ska inskaffa, tyvärr måste även pengarna hamna i min bakficka för att jag ska kunna köpa någonting. Problem.se. I alla fall så red jag Shanne på lilla ridbanan efteråt. Joggade bara några minuter då hon förmodligen hade lite träningsverk sen igår då jag red rätt länge och krävde ganska mycket. Okej, nu ska jag inte babbla på om ridpassen, det är ändå ingen som bryr sig om dom!
Jag funderar på om jag ska hoppa i duschen och ta en tidig kväll. Är så otroligt dålig med att gå och lägga mig i tid under veckorna. Måste bli ändring på det från och med nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0