Spännande

Vet egentligen inte vad jag ska skriva men tänker ändå kasta ihop någonting att läsa.

Direkt efter skolan åkte jag hem och städade, lagade mat och bara satt. Runt 6 åkte jag vidare till stallet för att rida ute på ängen med Hilda. För mig och Shanne började det dåligt och sen i slutet var det mycket bättre! Hon är som en helt ny ponny, verkligen superfin just nu! (okej,lite rund om magen kanske men det bortser vi från). Kollade på sista gruppen som hoppade och sen åkte jag hem. När jag var hemma tidigare idag hade även min examensklänning kommit!!! Den satt mycket bättre än den första så jag behåller den här. Nu ska jag bara hitta underkläder som inte syns och skor. Imorgon klipper och slingar jag håret ljusare. Jag är super sugen på en ny färg nu, även om mitt hår är ganska urtvättat/blekt.

Nu ska jag avrunda för idag så jag orkar med prov på alla världens länder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0